NoutatiTehnologie

Ghid de promovare SEO pentru anul 2018

Optimizarea motorului de cautare poate parea un lucru complicat, dar chiar si detinatorii unui blog sau website se pot familiariza cu trendurile de promovare SEO ale anului 2018 pentru a-si creste clasamentul website-urilor pe paginile cu rezultatele motorului de cautare. De la imbunatatirea componentelor paginilor web la inscrierea in platformele puternice de analiza SEO, puteti folosi cu usurinta aceleasi tehnici si instrumente ca expertii SEO.

Cercetarea cuvintelor cheie si a concurentei

Cercetarea cuvintelor cheie este esentiala pentru intelegerea nivelului de SEO al website-ului detinut si a concurentilor din nisa. Spre exemplu, specialistii Ultra SEO utilizeaza aplicatii de profil pentru a va cerceta produsele si serviciile actuale si potentiale legate de cuvinte cheie, subiectele de interes ale publicului sau alte aspecte legate de SEO. De asemenea, acestia au acces la statisticile de cuvinte cheie, cum ar fi numarul de cautari lunare pentru cuvinte cheie directionate si o evaluare a numarului de fraze. Stiind cum te antrenezi impotriva concurentei, poti sa conduci strategia de marketing si de continut pentru a avansa fata de alte branduri.

Utilizarea de cuvinte cheie in cele mai importante parti ale unei pagini

Cunoscuta ca On-Page SEO, optimizarea anumitor parti ale paginii web este cheia pentru a va imbunatati clasamentul paginilor. Concentrati-va pe imbunatatirea SEO-ului pe pagini pentru elemente de pagina, inclusiv titlul paginii, descrierea meta, H1, H2, H3, URL sau text pentru legaturi catre paginile din site-ul detinut. Specialistii Ultra Seo adopta tactica utilizarii cuvintelor cheie in sectiunile de rang inalt ale paginilor web, pentru a semnala motoarele de cautare asupra continutulului este relevant pentru aceste cautari de cuvinte cheie.

Monitorizarea performantei cu o platforma de analiza SEO

Indiferent daca strategia de marketing este concentrata pe SEO sau social media marketing, o platforma de analiza SEO poate urmari performanta si rezultatele actuale ale planului de marketing. Agentia de promovare Ultra SEO poate determina comportamentul si achizitia finala, pentru a intelege de unde vine traficul inregistrat si care dintre paginile dumneavoastra sunt cele mai populare, dar si numarul de vizite din surse organice, cum ar fi paginile cu rezultatele motorului de cautare, retelele sociale sau alte surse.

Verificarea website-urilor externe care se leaga de paginile din website-ul companiei

Link-urile externe reprezinta un factor important ce poate influenta situarea website-ului dumneavoastra pe prima pagina a Google. Fireste, paginile care sunt legate cel mai mult de site-urile din afara site-ului vor fi probabil vazute de motoarele de cautare ca fiind cele mai relevante si mai importante. Pentru a determina popularitatea paginilor web prin numarul de linkuri externe, nu este suficient sa obtineti cele mai multe linkuri catre site-ul pe care il detineti; site-ul ar trebui sa castige, de asemenea, link-urile altor bloguri sau platforme care sunt respectate si au autoritate inalta in domeniul lor sau in nisa.

Crearea de imagini personalizate, care pot fi redistribuite

Imaginile potrivite determina continutul de marketing sa devina demn de incredere, sporind numarul de utilizatori si cantitatea de linkuri externe catre site-ul dumneavoastra. Potrivit Ultra Seo, mesajele de pe website care sunt si insotite de imagini au o rata a clicurilor mai mare cu 18% decat postarile care nu au imagini.

Practicile SEO se shimba, fiindca Google se schimba. Suntem supusi unei inovatii continue si suntem nevoiti sa tinem pasul cu astfel de modificari in comportamentul de consum si atitudinea fata de marketingul online. Specialistii Ultra Seo raman fideli unei promovari supuse celor mai ridicate standarde, insa, in cazul in care bugetul va permite, recomanda si contactarea influencerilor in vederea promovarii contentului dumneavoastra. Asocierea cu persoanalitati care au castigat deja increderea sau respectul a mii sau milioane de adepti pentru a promova produsele si serviciile poate fi eficienta pentru companiile care doresc sa-si extinda acoperirea si vizibilitatea.